Montag, 23. Februar 2009

Puppenkiste - The story goes on...


Momentan arbeite ich mal wieder an der Puppenkiste, die im März dann noch Teil einer meiner Prüfungen sein wird. Oben sieht man den aktuellen Zustand vom verwunschenen Schloss, das hier schon in einem früheren Stadium zu sehen war.
Das mal als kurzer Blick in mein "Studio" und nu zurück an die Arbeit. ;) Etwa vier Wochen hab ich noch, geschätzte acht brauch ich noch..... *stöhn*

In an nutshell:
At the moment, I am again working on the Puppenkiste, which will be part of one of my exams in march. The picture above shows the current status of the enchanted castle that you can also see in an older version in my
previous post about the Puppenkiste (sorry, but it's only in German).
That just as a little insight into my "studio" and now back to work. ;) I have another four weeks but probably would need eight to get all my stuff done... *groan*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen